Nabava izvođenja radova na rekonstrukciji luke Krk - obavijest o prethodnom savjetovanju sa zainteresiranim gospodarskim subjektima

20.01.2025.

Nadopuna 4.2.2025.

Izvješće o provedenom savjetovanju_izvođenje radova na rekonstrukciji luke Krk (78.29 KB)


Sukladno članku 198. stavku 3. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/16, 114/22) i članka 9. Pravilnika o planu nabave, registru ugovora, prethodnom savjetovanju i analizi tržišta u javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 101/17 i 144/20), Županijska lučka uprava Krk objavljuje pokretanje prethodnog savjetovanja sa zainteresiranim gospodarskim subjektima.

Predmet nabave: Nabava izvođenja radova na rekonstrukciji luke Krk
Evidencijski broj nabave: EV-M-38/25
Vrsta postupka: Otvoreni postupak
Procijenjena vrijednost nabave: 14.664.606,10 eura bez PDV-a

Cilj prethodnog savjetovanja je pravodobno informirati gospodarske subjekte o planiranoj nabavi, razmijeniti informacije, dobiti prijedloge i primjedbe te na taj način osigurati što kvalitetnije provođenje postupka nabave.

Dokumentacija o nabavi dostupna je putem Elektroničkog oglasnika javne nabave RH od 20. siječnja 2025. godine do 04. veljače 2025. godine.

Pozivamo sve zainteresirane gospodarske subjekte da dostave svoje prijedloge i primjedbe na objavljenu dokumentaciju najkasnije do 04. veljače 2025. godine, putem EOJN-a i e-pošte: ana.jelovac@zluk.hr

Tijekom ovog prethodnog savjetovanja Županijska lučka uprava Krk je predvidjela održavanje sastanka s zainteresiranim gospodarskim subjektima.

 

Upute za sastanak

Sukladno Članku 9. stavak 5. Pravilnik o planu nabave, registru ugovora, prethodnom savjetovanju i analizi tržišta u javnoj nabavi (NN 101/2017 i 144/2020) naručitelj će zbog složenosti predmeta nabave zainteresiranim gospodarskim subjektima organizirati sastanak koji će se održati dana  31. siječnja 2025. godine.
Zainteresirani gospodarski subjekti koji žele sudjelovati na sastanku mogu svoj interes iskazati do 27. siječnja 2025.  godine putem maila na adresu elektroničke pošte naručitelja: andrea@zluk.hr
Sastanak će se organizirati pojedinačno sa svakim zainteresiranim gospodarskim subjektom koji je iskazao interes te će o vremenu sastanka biti obavješteni najkasnije 2 dana prije termina održavanja istog.

Naručitelj predlaže slijedeće teme za sastanak:

  • Projektna dokumentacije,
  • Organizacija i tehnologija izvođenja radova,
  • Procijenjena vrijednost nabave,
  • Rok izvođenja,
  • Informacija o projektima sidrenih sustava.

O tijeku sastanka izraditi će se zapisnik koji će biti objavljen u Elektroničkom oglasniku javne nabave Republike Hrvatske (EOJN RH) zajedno sa izvješćem o prethodnom savjetovanju.
Po završetku prethodnog savjetovanja, Županijska lučka uprava Krk će razmotriti sve zaprimljene prijedloge i primjedbe te objaviti Izvješće o prethodnom savjetovanju na EOJN-u.

Obavijest o prethodnom savjetovanju_izvođenje radova na rekonstrukciji luke Krk (288.92 KB)

Dokumentacija o nabavi-Nabava izvođenja radova na rekonstrukciji luke Krk (972.87 KB)

Dokumentacija o nabavi-Nabava izvođenja radova na rekonstrukciji luke Krk (2.dio) (53.15 MB)

Dokumentacija o nabavi-Nabava izvođenja radova na rekonstrukciji luke Krk (3.dio) (37.68 MB)