Dokumentacija o nabavi

Dio II – Upute za ponuditelje


PODACI O PONUDI

EV-M-38/25 - Nabava izvođenja radova na rekonstrukciji luke Krk

Podaci o postupku nabave

Naziv postupka nabave: Nabava izvođenja radova na rekonstrukciji luke Krk

Evidencijski broj nabave: EV-M-38/25

Sadržaj i način izrade

Pri izradi ponude ponuditelj se mora pridržavati zahtjeva i uvjeta iz Dokumentacije o nabavi te ne smije mijenjati ni nadopunjavati tekst Dokumentacije o nabavi. Dokumentacija o nabavi se ne naplaćuje te se može preuzeti u cijelosti na internetskoj stranici: Dokumentacija o nabavi

Elektronička ponuda mora sadržavati najmanje:

Način dostave

Ponuda se dostavlja elektroničkim sredstvima komunikacije putem EOJN RH. Sukladno ZJN 2016. smatra se da ponuda dostavljena elektroničkim sredstvima komunikacije putem EOJN RH obvezuje ponuditelja u roku valjanosti ponude neovisno o tome je li potpisana ili nije te da naručitelj ne smije odbiti takvu ponudu samo zbog tog razloga.

Ponuda se izrađuje na način da čini cjelinu. Ako zbog opsega ili drugih objektivnih okolnosti ponuda ne može biti izrađena na način da čini cjelinu, onda se izrađuje u dva ili više dijelova.

Ukoliko pri elektroničkoj dostavi ponude iz tehničkih razloga nije moguće sigurno povezivanje svih dijelova ponude, naručitelj prihvaća dostavu u papirnatom obliku onih dijelova ponude koji se zbog svog oblika ne mogu dostaviti elektronički ili dijelova za čiju su izradu, zbog specifičnosti predmeta nabave nužni posebni formati dokumenata koji nisu podržani kroz opće dostupne aplikacije ili dijelova za čiju su obradu, zbog specifičnosti predmeta nabave, nužni posebni formati dokumenata obuhvaćeni shemama licenciranih prava zbog kojih nisu dostupni za izravnu uporabu.

Također, ponuditelji u papirnatom obliku, u roku za dostavu ponuda, dostavljaju dokumente drugih tijela ili subjekata koji su važeći samo u izvorniku, ako ih elektroničkim sredstvom nije moguće dostaviti u izvorniku, poput jamstva za ozbiljnost ponude.

U slučaju kada ponuditelj uz elektroničku dostavu ponuda u papirnatom obliku dostavlja određene dokumente koji ne postoje u elektroničkom obliku, ponuditelj ih dostavlja u zatvorenoj omotnici na kojoj je obvezan naznačiti na koji postupak javne nabave i na koju ponudu se odvojeni dokumenti odnose te takva omotnica sadrži sve podatke s dodatkom „dio/dijelovi ponude koji se dostavlja/ju odvojeno“. Zatvorenu omotnicu s dijelom/dijelovima ponude ponuditelj predaje neposredno naručitelju ili poštanskom pošiljkom na adresu naručitelja, u zatvorenoj omotnici na kojoj mora biti naznačeno:


Naručitelj: ŽUPANIJSKA LUČKA UPRAVA KRK

Trg bana J. Jelačića 5, 51 500 Krk

Nabava izvođenja radova na rekonstrukciji luke Krk

EV-M-38/25

Dio/dijelovi ponude koji se dostavljaju odvojeno

NE OTVARAJ


na poleđini ili u gornjem lijevom kutu omotnice:


Naziv i adresa ponuditelja / zajednice gospodarskih subjekata

(kod zajednice gospodarskih subjekata obvezna je naznaka da se radi o zajednici i navođenje svih članova zajednice)


Ponuditelj sam snosi rizik eventualnog gubitka, odnosno nedostavljanja odvojenog dijela/dijelova ponude/ZZS-a u papirnatom obliku.

U slučaju da naručitelj zaustavi postupak javne nabave povodom izjavljene žalbe na dokumentaciju ili poništi postupak javne nabave prije isteka roka za dostavu ponuda, za sve ponude koje su u međuvremenu dostavljene elektronički, EOJN RH će trajno onemogućiti pristup tim ponudama čime će se osigurati da nitko nema uvid u sadržaj dostavljenih ponuda. U slučaju da se postupak nastavi, ponuditelji će morati ponovno dostaviti svoje ponude.

Tajnost dokumentacije gospodarskih subjekata

Gospodarski subjekt u postupku javne nabave smije na temelju zakona, drugog propisa ili općeg akta određene podatke označiti tajnom, uključujući tehničke ili trgovinske tajne te povjerljive značajke ponuda. Ako je gospodarski subjekt neke podatke označio tajnima, obvezan je navesti pravnu osnovu na temelju koje su ti podaci označeni tajnima. Gospodarski subjekt dužan je na zahtjev naručitelja dostaviti akt/akte koji/koje su naveli kao pravnu osnovu temeljem koje su podaci označeni tajnima, a sve radi provjere postojanja pravne osnove. Gospodarski subjekt ne smije označiti tajnom: cijenu ponude, troškovnik, katalog, podatke u vezi s kriterijima za odabir ponude, javne isprave, izvatke iz javnih registara te druge podatke koji se prema posebnom zakonu ili podzakonskom propisu moraju javno objaviti ili se ne smiju označiti tajnom.

Izmjena ponude i odustajanje od ponude

U roku za dostavu ponude ponuditelj može izmijeniti svoju ponudu ili od nje odustati. Ako ponuditelj tijekom roka za dostavu ponuda mijenja ponudu, smatra se da je ponuda dostavljena u trenutku dostave posljednje izmjene ponude. Nakon isteka roka za dostavu ponuda, ponuda se ne smije mijenjati.

Postupanje u postupcima javne nabave u slučaju nedostupnosti EOJN RH

Temeljem članka 239. ZJN 2016, ako tijekom razdoblja od četiri sata prije isteka roka za dostavu ponuda zbog tehničkih ili drugih razloga na strani EOJN RH isti nije dostupan, rok za dostavu ne teče dok traje nedostupnost, a naručitelj će produljiti rok za dostavu sukladno članku 240. ZJN 2016. Detaljne upute načina elektroničke dostave ponude dostupne su na stranicama EOJN RH, na adresi: Upute

Odredbe o ponudi

Varijante ponude

Varijante ponude nisu dopuštene.

Način određivanja cijene ponude

Cijena ponude piše se brojkama u apsolutnom iznosu i iskazuje se u eurima.
Ponuditelji su dužni ponuditi, tj. upisati jedinične cijene i ukupne cijene (zaokružene na dvije decimale) za svaku stavku troškovnika, na način kako je to određeno u troškovniku.
U ponudbenom listu ponuditelji su dužni iskazati: cijenu ponude bez PDV-a, iznos PDV-a, cijenu ponude s PDV-om.
Ako ponuditelj nije u sustavu poreza na dodanu vrijednost ili je predmet nabave oslobođen poreza na dodanu vrijednost, u ponudbenom listu, na mjesto predviđeno za upis cijene ponude s porezom na dodanu vrijednost, upisuje se isti iznos kao što je upisan na mjestu predviđenom za upis cijene ponude bez poreza na dodanu vrijednost, a mjesto predviđeno za upis iznosa poreza na dodanu vrijednost ostavlja se prazno.
Ako cijena ponude bez poreza na dodanu vrijednost izražena u Troškovniku ne odgovara cijeni ponude bez poreza na dodanu vrijednost izraženoj u ponudbenom listu, vrijedi cijena ponude bez poreza na dodanu vrijednost izražena u Troškovniku.
U cijenu ponude bez poreza na dodanu vrijednost (PDV) moraju biti uračunati svi troškovi i popusti.
Jedinične cijene stavki su nepromjenjive za cijelo vrijeme trajanja ugovora o javnoj nabavi, izuzev prisilnih odredbi Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15, 29/18, 126/21, 114/22, 156/22, 155/23), članci 627. i 629.
Izmjena ugovorenih jediničnih cijena stavki može se zahtijevati samo ako se u vremenu između izvršnosti Odluke o odabiru u provedenom postupku javne nabave i ispunjenja Ugovora, povećaju cijene elemenata na temelju kojih je ona određena, zbog promijenjenih okolnosti bez utjecaja izvođača, povećaju ili smanje za više od 10% (desetposto).
U cijenu ponude bez poreza na dodanu vrijednost (PDV) moraju biti uračunati svi troškovi i popusti.

Jedinična cijena definirana je kao nepromjenjiva tijekom trajanja ugovora o javnoj nabavi.

Valuta ponude

Ponuditelj iskazuje cijenu ponude u eurima (EUR).

Kriterij za odabir ponude te relativni ponder kriterija

Kriterij za odabir ponude je ekonomski najpovoljnija ponuda (ENP).

S obzirom na to da ne može koristiti pravo na pretporez, naručitelj će uspoređivati cijene ponuda s PDV-om.

Ako dvije ili više valjanih ponuda budu jednako rangirane prema kriteriju za odabir ponude, naručitelj će odabrati ponudu koja je zaprimljena ranije.

Bodovi će se izračunavati na šest decimala.

Ukupan broj bodova za svaku ponudu naručitelj će izračunati zbrajanjem bodova koje je ista ostvarila po pojedinim kriterijima ekonomski najpovoljnije ponude.

Maksimalan broj bodova koji ponuditelj može ostvariti je: 100

Ekonomski najpovoljnija ponuda utvrđuje se na temelju: Cijene i kvalitete

Formula za određivanje ukupnog broja bodova opisana je u zasebnom dokumentu - Kriteriji za odabir ponude.

Cijena:

Naziv kriterijaRelativni značaj
Cijena70

Kvaliteta:

Naziv kriterijaRelativni značaj
Specifično iskustvo stručnjaka20
Jamstveni rok za radove10

Kriterij: Specifično iskustvo stručnjaka

Detaljni opis

Maksimalan broj bodova koji ponuditelj može ostvariti u okviru ovog kriterija je 20 bodova.

Dokazi potrebni za provjeru

Za ocjenjivanje specifičnog iskustva stručnjaka, ponuditelj mora u ponudi obavezno dostaviti:
- Životopis stručnjaka iz kojeg je vidljivo njegovo specifično iskustvo (Prilog 4.).
Priloženi obrazac predstavlja prijedlog, odnosno ponuditelji mogu dostaviti tražene informacije na vlastitim obrascima koji sadržajno odgovaraju onima iz Priloga 4.
Ukoliko ponuditelj u ponudi ne dostavi propisani dokaz za bodovanje specifičnog iskustva Stručnjaka 1. ili Stručnjak nema niti jedan projekt po ispod navedenom kriteriju, njegova ponuda dobit će 0 bodova po navedenom kriteriju.

Gospodarski subjekt će vrijednost kriterija izraziti numerički

Kriterij: Jamstveni rok za radove

Detaljni opis

Maksimalni broj bodova koji Ponuditelj može dobiti prema ovom kriteriju je 10 bodova.
Minimalno trajanje jamstvenog roka za radove je 2 (dvije) godine tj. 24 mjeseca a maksimalno 60 mjeseci od dana uredno izvršene primopredaje radova.

Dokazi potrebni za provjeru

Trajanje jamstvenog roka ponuditelj daje u Izjavi o jamstvenom roku za otklanjanje nedostataka koju je obvezan dostaviti u ponudi (Prilog 2. ove Dokumentacije o nabavi).
Ukoliko ponuditelj u ponudi ne dostavi Izjavu o jamstvenom roku za otklanjanje nedostataka smatrat će se da je trajanje jamstvenog roka 24 mjeseca (uključujući i cijeli 24. mjesec) te će njegova ponuda dobiti 0 bodova po navedenom kriteriju.
Jamstveni rok ima značenje jamstvenog roka za kvalitetu izvedenih radova, određeno u Izjavi o jamstvenom roku za otklanjanje nedostataka.
Ponuđeni jamstveni rok upisat će se u ugovor o izvođenju radova.

Gospodarski subjekt će vrijednost kriterija izraziti numerički

Jedinica mjere: mjesec

Ponuđena vrijednost se mora izraziti kao: Cijeli broj

Naručitelj je ograničio najviši dozvoljeni iznos za kriterij 60,00

Naručitelj je ograničio najniži dozvoljeni iznos za kriterij 24,00

Jezik i pismo na kojem se izrađuje ponuda ili njezin dio

Ponuda se zajedno s pripadajućom dokumentacijom izrađuje na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu (iznimno je moguće navesti pojmove na stranom jeziku te koristiti međunarodno priznat izričaj, odnosno tzv. internacionalizme, tuđe riječi i prilagođenice). Također iznimno, dio popratne dokumentacije može biti i na nekom drugom jeziku, ako je tako dozvoljeno u drugim odredbama ove dokumentacije.

U slučajevima u kojima dostavljeni prijevod (koji ne mora biti ovjeren od ovlaštenog sudskog tumača) ostavlja dvojbe i nejasnoće koje onemogućavaju naručitelja da donese nedvojbenu odluku o nekoj odlučnoj činjenici, naručitelj će zatražiti od ponuditelja dostavu ovjerenog prijevoda od strane ovlaštenog sudskog tumača za jezik s kojeg je prijevod izvršen.

Rok valjanosti ponude

Rok valjanosti ponude je 60 dana od dana isteka roka za dostavu ponuda.

Ukoliko tijekom postupka javne nabave istekne rok valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude (ukoliko je traženo DON-om), naručitelj će prije odabira zatražiti produženje roka valjanosti ponude i jamstva od ponuditelja koji je podnio ekonomski najpovoljniju ponudu. U tu svrhu ponuditelju će se dati primjereni rok, ne kraći od pet (5) dana.

Ponuditelj upisuje rok valjanosti ponude na za to predviđeno mjesto pri upisu podataka u obrazac EOJN RH.

U slučaju da ponuditelj produži rok valjanosti ponude, obvezan je produžiti i valjanost jamstva za ozbiljnost ponude.

Ostale odredbe

Podaci o terminu obilaska lokacije ili neposrednog pregleda dokumenata koji potkrepljuju dokumentaciju o nabavi

Predlaže se potencijalnim ponuditeljima da prije davanja ponuda izvrše obilazak mjesta izvođenja radova. Ponuditelj predajom svoje ponude jamči da je u cijelosti upoznat sa svim specifičnostima lokacije te načinom i tehnologijom izvođenja radova, pristupim prometnicama i pristupom lokaciji izvođenja radova.
Zainteresirani gospodarski subjekt može se za informacije obratiti osobi navedenoj za kontakt Naručitelja u ovoj Dokumentaciji o nabavi.

Vrsta, sredstvo i uvjeti jamstva

Jamstvo za ozbiljnost ponude

Ponuditelj je obvezan uz ponudu dostaviti jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije ili novčanog pologa u iznosu od 250.000,00 EUR.
Jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije mora glasiti na Naručitelja i mora biti „bezuvjetno“, „bez prigovora“, „neopozivo“ i „naplativo na prvi poziv“ i s rokom valjanosti, koji ne smije biti kraći od roka valjanosti ponude.
U tekstu bankarske garancije OBVEZNO je taksativno navesti SVIH 5 niže navedenih slučajeva za koja se izdaje jamstvo:
1. odustajanje ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti,
2. nedostavljanja ažuriranih popratnih dokumenata sukladno članku 263. ZJN 2016,
3. neprihvaćanja ispravka računske greške,
4. odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi,
5. nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi.
U slučaju zajednice gospodarskih subjekata, jamstvo za ozbiljnost ponude mora glasiti na sve članove zajednice te jamstvo mora sadržavati navod o tome da je riječ o zajednici gospodarskih subjekata. Također, mogućnost je da svaki član zajednice gospodarskih subjekata dostavi jamstvo za svoj dio garancije.
Umjesto dostavljanja navedenog jamstva za ozbiljnost ponude, ponuditelj ima mogućnost uplatiti novčani polog u traženom iznosu visine jamstva na žiro-račun:
IBAN HR4224020061100108185
Model: HR 00
Poziv na broj: OIB ponuditelja
SWIFT CODE: ESBCHR22
Opis plaćanja: jamstvo za ozbiljnost ponude u postupku javne nabave EV-M-38/25
O izvršenoj uplati u ponudi je potrebno priložiti dokaz (ukoliko se dostavlja elektronička ponuda dovoljno je dostaviti skenirani dokaz o uplati).
Novčani polog mora biti evidentiran na računu Naručitelja u trenutku isteka roka za dostavu ponuda.
Rok valjanosti jamstva za ozbiljnost ponude mora biti najmanje do isteka roka valjanosti ponude.
Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u izvorniku do krajnjeg roka za dostavu ponuda, kako bi isto moglo biti prihvaćeno, odvojeno od elektroničke ponude, u papirnatom obliku na adresu naručitelja, sukladno uvjetima iz Dokumentacije o nabavi.
Ako tijekom postupka javne nabave istekne rok valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude, Naručitelj je obvezan prije odabira zatražiti produženje roka valjanosti ponude i jamstva od Ponuditelja koji je podnio ekonomski najpovoljniju ponudu u primjernom roku ne kraćem od 5 (pet) dana.
Naručitelj je obvezan vratiti ponuditelju jamstvo za ozbiljnost ponude u roku od deset dana od dana potpisivanja ugovora o javnoj nabavi, odnosno dostave jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi, a presliku jamstva obvezan je pohraniti.
U slučaju kada ponuditelj uz elektroničku dostavu ponuda u papirnatom obliku dostavlja određene dokumente koji ne postoje u elektroničkom obliku, ponuditelj ih dostavlja u zatvorenoj omotnici na kojoj mora biti naznačeno: naziv predmeta nabave i evidencijski broj postupka, s istaknutom napomenom „dio/dijelovi ponude koji se dostavlja/ju odvojeno“.
Zatvorenu omotnicu s dijelom/dijelovima ponude ponuditelj predaje neposredno ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu Naručitelja, a na prednjoj strani omotnice mora biti naznačeno:
ŽUPANIJSKA LUČKA UPRAVA KRK, Trg bana J. Jelačića 5, 51 500 Krk
Za otvoreni postupak javne nabave:
Nabava izvođenja radova na rekonstrukciji luke Krk
Ev. br. nabave: EV-M-38/25
„DIO/DIJELOVI PONUDE KOJI SE DOSTAVLJAJU ODVOJENO - NE OTVARAJ“
Na poleđini se označavaju naziv i adresa gospodarskog subjekta.

Iznos jamstva (EUR): 250.000,00

Novčani polog

Gospodarski subjekt može umjesto traženog sredstva jamstva dati novčani polog u traženom iznosu.

Podaci za uplatu novčanog pologa

Naziv primatelja: ŽUPANIJSKA LUČKA UPRAVA KRK

IBAN primatelja: HR4224020061100108185

SWIFT CODE: ESBCHR22

Model: HR 00

Poziv na broj: OIB ponuditelja

Opis plaćanja: Jamstvo za ozbiljnost ponude u postupku javne nabave EV-M-38/25

U slučaju da ponuditelj uplaćuje novčani polog, dostavlja dokaz o uplati koji se prilaže / uvezuje u ponudu. Na temelju dostavljenog dokaza o plaćanju pologa, naručitelj provjerava izvršenje uplate na računu naručitelja.

Rok valjanosti jamstva za ozbiljnost ponude mora biti najmanje do isteka roka valjanosti ponude, a gospodarski subjekt može dostaviti jamstvo koje je duže od roka valjanosti ponude.

Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi

Odabrani ponuditelj je obvezan dostaviti Naručitelju, u roku od 15 (petnaest) dana od dana potpisa Ugovora o javnoj nabavi, a prije isteka jamstva za ozbiljnost ponude, jamstvo za uredno ispunjenje ugovora za slučaj povrede ugovornih obveza, u iznosu od 10% (deset posto) vrijednosti ugovora o javnoj nabavi (bez PDV-a), u obliku garancije banke ili novčanog pologa.
Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora za slučaj povrede ugovornih obveza u obliku bankarske garancije mora glasiti na Naručitelja i mora biti „bezuvjetno“, „bez prigovora“, „neopozivo“ i „naplativo na prvi poziv“ i s rokom valjanosti koji ne smije biti kraći od 2 (dva) mjeseca dužim od ugovorenog roka izvođenja radova (24 mjeseci + 2 mjeseca = 26 mjeseci).
U slučaju zajednice gospodarskih subjekata, jamstvo za uredno ispunjenje ugovora za slučaj povrede ugovornih obveza mora glasiti na sve članove zajednice te mora sadržavati navod o tome da je riječ o zajednici gospodarskih subjekata. Također, mogućnost je da svaki član zajednice gospodarskih subjekata dostavi jamstvo za svoj dio garancije.
Umjesto dostavljanja navedenog jamstva za uredno ispunjenje ugovora za slučaj povrede ugovornih obveza, ponuditelj ima mogućnost uplatiti novčani polog u traženom iznosu visine jamstva na žiro-račun Naručitelja:
IBAN primatelja: HR4224020061100108185
Model: HR 00
Poziv na broj: OIB ponuditelja
SWIFT CODE: ESBCHR22
Opis plaćanja: Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora za slučaj povrede ugovornih obveza.
U slučaju produženja roka trajanja ugovora o javnoj nabavi, odabrani ponuditelj dostavlja produženo jamstvo za uredno ispunjenje ugovora za slučaj povrede ugovornih obveza za naredno razdoblje u kojem će završiti ugovorne poslove, sukladno prethodno navedenim uvjetima.
U slučaju da odabrani ponuditelj ne dostavi novo jamstvo u roku od 15 (petnaest) dana od dana stupanja na snagu dodatka ugovoru odnosno prije isteka roka važenja postojećeg jamstva za uredno ispunjenje ugovora, Naručitelj ima pravo naplatiti jamstvo za uredno ispunjenje ugovora za slučaj povrede ugovornih obveza te ima pravo raskinuti ugovor o javnoj nabavi.
U slučaju izmjene ugovora o javnoj nabavi kojom se povećava ukupno ugovorena cijena predmeta nabave odabrani ponuditelj je obvezan dostaviti Naručitelju novo jamstvo na način da isto pokriva iznos od 10% (deset posto) ukupno ugovorene vrijednosti radova bez PDV-a.
Novo jamstvo je odabrani ponuditelj obvezan dostaviti najkasnije u roku od 15 (petnaest) dana od dana stupanja na snagu dodatka ugovora, a prije isteka roka važenja postojećeg jamstva za uredno ispunjenje ugovora.
Jamstvo za uredno ispunjenje Ugovora vraća se nakon dostave jamstva za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku.

Novčani polog

Gospodarski subjekt može umjesto traženog sredstva jamstva dati novčani polog u traženom iznosu.

Jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku

Jamstveni rok za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku iznosi __________ mjeseci i počinje teći danom obavljene primopredaje radova, odnosno potpisa primopredajnog zapisnika.
Jamstveni rok za otklanjanje nedostataka počinje teći danom obavljene primopredaje radova, odnosno potpisa primopredajnog zapisnika.
Odabrani ponuditelj je dužan u roku od maksimalno 15 (petnaest) dana od dana obavljene primopredaje dostaviti Naručitelju jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku u obliku garancije banke ili novčanog pologa.
Jamstvo u obliku bankovne garancije mora glasiti na Naručitelja, biti u visini 10% od ukupne konačne vrijednosti svih ugovorenih i eventualno do-ugovorenih te izvedenih radova (s PDV-om), mora biti „bezuvjetno“, „bez prigovora“, „neopozivo“ i „naplativo na prvi poziv“ i s rokom važenja ________ mjeseci.
U slučaju zajednice gospodarskih subjekata, jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku mora glasiti na sve članove zajednice te jamstvo mora sadržavati navod o tome da je riječ o zajednici gospodarskih subjekata. Također, mogućnost je da svaki član zajednice gospodarskih subjekata dostavi jamstvo za svoj dio garancije.
Umjesto dostavljanja navedenog jamstva za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku, ponuditelj ima mogućnost uplatiti novčani polog u traženom iznosu visine jamstva na žiro-račun Naručitelja:
IBAN primatelja: HR4224020061100108185
Model: HR 00
Poziv na broj: OIB ponuditelja
SWIFT CODE: ESBCHR22
Opis plaćanja: Jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku.
Ukoliko odabrani ponuditelj ne dostavi jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku (u roku od 15 dana od dana obavljene primopredaje) odgovara Naručitelju za štetu u visini jamstva za uredno ispunjenje ugovora.
Odabrani ponuditelj obvezan je u jamstvenom roku bez prava na posebnu naknadu izvršiti otklanjanje svih nedostataka na objektu koji je predmet javne nabave.
Jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku Naručitelj će aktivirati u slučaju da odabrani ponuditelj u jamstvenom roku ne ispuni svoju obvezu otklanjanja nedostataka koju ima po osnovi jamstva ili s naslova naknade štete.

Novčani polog

Gospodarski subjekt može umjesto traženog sredstva jamstva dati novčani polog u traženom iznosu.

Datum, vrijeme i mjesto (javnog) otvaranja ponuda

Uradci ili dokumenti koji će se nakon završetka postupka javne nabave vratiti ponuditeljima

Naručitelj je obvezan vratiti ponuditelju jamstvo za ozbiljnost ponude u roku od deset dana od dana potpisivanja ugovora o javnoj nabavi, odnosno dostave jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi, a presliku jamstva obvezan je pohraniti.
Ukoliko tijekom postupka javne nabave istekne rok valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude (ukoliko je traženo DON-om), naručitelj će prije odabira zatražiti produženje roka valjanosti ponude i jamstva od ponuditelja koji je podnio ekonomski najpovoljniju ponudu. U tu svrhu ponuditelju će se dati primjereni rok, ne kraći od pet (5) dana.
Ponuditelj upisuje rok valjanosti ponude na za to predviđeno mjesto pri upisu podataka u obrazac EOJN RH.
U slučaju da ponuditelj produži rok valjanosti ponude, obvezan je produžiti i valjanost jamstva za ozbiljnost ponude.

Izmjene ugovora

U slučaju da tijekom izvršenja ugovora dođe do potrebe za izmjenom ili povećanjem ugovora, Naručitelj zadržava pravo izmijeniti ovaj Ugovor tijekom njegova trajanja bez provođenja novog postupka javne nabave pod uvjetom da izmjena ne mijenja cjelokupnu prirodu ugovora.

Za izmjene ugovora o javnoj nabavi sklopiti će se dodatak ugovora sukladno odredbama članka 315. - 320. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/16, 114/22).

U slučaju pojave nepredviđenih i naknadnih (izvantroškovničkih) radova Nadzorni inženjer izdaje suglasnost za njihovo izvođenje uz prethodno pisano odobrenje ovlaštenog predstavnika Naručitelja.

Uz zahtjev za izdavanje suglasnosti Nadzorni inženjer dužan je dati obrazloženje i potrebu za izvođenjem radova te opisati vrstu i količine tih radova.

Izvođač je dužan podnijeti zahtjev u roku od 20 dana od dana nastanka potrebe za izvođenjem dodatnih radova.

Nedostavljanjem zahtjeva u danom roku, Izvođač gubi pravo naknadno tražiti potraživanje po toj osnovi.

Cijena nepredviđenih i naknadnih (izvantroškovničkih) radova određuje se između Naručitelja i Izvođača u skladu s cijenama na tržištu istih ili sličnih radova i u skladu s uvjetima izvršenja nepredviđenih i naknadnih radova vodeći računa o jediničnim cijenama ugovorenih radova.

Ako Naručitelj zahtijeva od Izvođača izvedbu naknadnih (izvantroškovničkih) radova i izradu nacrta, proračuna ili drugih tehničkih podloga koje izvođač prema ugovoru ne mora pribaviti, tada Naručitelj snosi taj trošak, u slučaju da Izvođač postupi po njegovu zahtjevu.

Analiza cijena za radnu snagu, strojeve i tehničku opremu koje će Izvođač angažirati formirati će se na bazi elemenata iz ponude odnosno ukoliko to nije moguće na temelju stvarnih troškova za izvedbu pojedinih nepredviđenih i naknadnih (izvantroškovničkih) radova.

Ukoliko Izvođač izvede nepredviđene i  naknadne (izvantroškovničke) radove bez suglasnosti Nadzornog inženjera i prethodnog pisanog odobrenja ovlaštenog predstavnika Naručitelja gubi pravo naknadno tražiti potraživanje po toj osnovi.

Iznimno, Izvođač može izvesti nepredviđene radove bez prethodne suglasnosti Naručitelja, ako zbog hitnosti nije mogao pribaviti tu suglasnost, a u opasnosti je stabilnost građevine, samo ako je prethodno pribavio suglasnost Nadzornog inženjera.

Primjenjuju se trgovački običaji (uzance).

Na ugovor o javnoj naabvi primijenit će se trgovački običaji - Posebne uzance o građenju (NN 137/21). Isključuju se odredbe istih u dijelu o cijenama (Dio V. Cijene) i dijelu o ugovornoj kazni (Dio 9. Ugovorna kazna).
U slučaju da dođe do odstupanja između odredbi ovog Ugovora o javnoj nabavi i Posebnih uzanci o građenju (NN 137/21), prednost imaju odredbe ovog Ugovora o javnoj nabavi.

Rok za donošenje odluke o odabiru ili poništenju

Rok za donošenje odluke o odabiru je 60 dana od dana isteka roka za dostavu.

Navedeni rok za donošenje odluke o odabiru ili odluke o poništenju iznosi 60 dana od isteka roka za dostavu ponude iz razloga jer se radi o postupku javne nabave u okviru EU projekta i vremenu potrebnom za provedbu svih aktivnosti i procedure pregleda i ocjene ponude te donošenja meritorne odluke kod Naručitelja sukladno propisanim procedurama definiranim pozitivnim propisima i internim aktima Naručitelja.
Rok za donošenje odluke o poništenju je 30 dana od dana nastanka razloga za poništenje postupka.

Rok za donošenje odluke o poništenju je 30 dana od dana nastanka razloga za poništenje postupka.

Rok, način i uvjeti plaćanja

Naručitelj se obvezuje Izvođaču platiti stvarno izvršene radove i stvarno ugrađene količine materijala i opreme, prema privremenim mjesečnim i okončanoj situaciji prethodno ovjerenoj od strane Izvođača, Nadzornog inženjera, Voditelja projekta i ovlaštenog predstavnika Naručitelja, utvrđenih građevinskom knjigom i prema jediničnim cijenama iz ugovornog troškovnika, te po Nadzornom inženjeru ovjerene građevinske knjige s odgovarajućim obračunskim crtežima s mjerama i dokaznicom mjera u roku od 30 (trideset) dana od dana primitka e-računa i uredne situacije na transakcijski račun Izvođača.

Naručitelj će neposredno plaćati podugovaratelju za dio ugovora koji je isti izvršio, osim ako ugovaratelj dokaže da su obveze prema podugovaratelju za taj dio ugovora već podmirene. Ugovaratelj mora svom računu ili situaciji priložiti račune ili situacije svojih podugovaratelja koje je prethodno potvrdio.

Uvjeti i zahtjevi koji moraju biti ispunjeni sukladno posebnim propisima ili stručnim pravilima

Opis uvjeta i zahtjeva koji moraju biti ispunjeni sukladno posebnim propisima ili stručnim pravilima navedeni su u prilogu: Uvjeti i zahtjevi koji moraju biti ispunjeni sukladno posebnim propisima ili stručnim pravilima

Rok za izjavljivanje žalbe na dokumentaciju o nabavi te naziv i adresa žalbenog tijela

Rok za izjavljivanje žalbe iznosi deset (10) dana i to od dana:
1. objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi
2. objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka
3. objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije
4. otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda
5. primitka odluke o odabiru ili poništenju, u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda, ili razloge poništenja.

Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu.

Podaci žalbenog tijela

Naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave

Adresa: Ulica grada Vukovara 23/V, 10000 Zagreb

Telefon: +385 14559930

Telefaks: +385 14559933

Adresa elektroničke pošte: dkom@dkom.hr

Internet stranica: https://www.dkom.hr/

Drugi podaci koje naručitelj smatra potrebnima

Dodatni podaci

Valjanim računom smatra se račun izrađen i naručitelju dostavljen na način u potpunosti sukladan odredbama Zakona o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi (NN 94/18).

Ostale napomene

Za informacije u vezi predmetnog postupka javne nabave može se obratiti osobi za kontakt: Andrea Dujmović, viša stručna suradnica za poslove razvoja i održavanja, Telefon: +385 51220165; 091/2202-903, e-mail: andrea@zluk.hr.