Dokumentacija o nabavi

Dio II – Upute za ponuditelje


PODACI O PONUDI

EV-M-38/25 - Nabava izvođenja radova na rekonstrukciji luke Krk

Podaci o postupku nabave

Naziv postupka nabave: Nabava izvođenja radova na rekonstrukciji luke Krk

Evidencijski broj nabave: EV-M-38/25

Sadržaj i način izrade

Pri izradi ponude ponuditelj se mora pridržavati zahtjeva i uvjeta iz Dokumentacije o nabavi te ne smije mijenjati ni nadopunjavati tekst Dokumentacije o nabavi. Dokumentacija o nabavi se ne naplaćuje te se može preuzeti u cijelosti na internetskoj stranici: Dokumentacija o nabavi

Elektronička ponuda mora sadržavati najmanje:

Način dostave

Ponuda se dostavlja elektroničkim sredstvima komunikacije putem EOJN RH. Sukladno ZJN 2016. smatra se da ponuda dostavljena elektroničkim sredstvima komunikacije putem EOJN RH obvezuje ponuditelja u roku valjanosti ponude neovisno o tome je li potpisana ili nije te da naručitelj ne smije odbiti takvu ponudu samo zbog tog razloga.

Ponuda se izrađuje na način da čini cjelinu. Ako zbog opsega ili drugih objektivnih okolnosti ponuda ne može biti izrađena na način da čini cjelinu, onda se izrađuje u dva ili više dijelova.

Ukoliko pri elektroničkoj dostavi ponude iz tehničkih razloga nije moguće sigurno povezivanje svih dijelova ponude, naručitelj prihvaća dostavu u papirnatom obliku onih dijelova ponude koji se zbog svog oblika ne mogu dostaviti elektronički ili dijelova za čiju su izradu, zbog specifičnosti predmeta nabave nužni posebni formati dokumenata koji nisu podržani kroz opće dostupne aplikacije ili dijelova za čiju su obradu, zbog specifičnosti predmeta nabave, nužni posebni formati dokumenata obuhvaćeni shemama licenciranih prava zbog kojih nisu dostupni za izravnu uporabu.

Također, ponuditelji u papirnatom obliku, u roku za dostavu ponuda, dostavljaju dokumente drugih tijela ili subjekata koji su važeći samo u izvorniku, ako ih elektroničkim sredstvom nije moguće dostaviti u izvorniku, poput jamstva za ozbiljnost ponude.

U slučaju kada ponuditelj uz elektroničku dostavu ponuda u papirnatom obliku dostavlja određene dokumente koji ne postoje u elektroničkom obliku, ponuditelj ih dostavlja u zatvorenoj omotnici na kojoj je obvezan naznačiti na koji postupak javne nabave i na koju ponudu se odvojeni dokumenti odnose te takva omotnica sadrži sve podatke s dodatkom „dio/dijelovi ponude koji se dostavlja/ju odvojeno“. Zatvorenu omotnicu s dijelom/dijelovima ponude ponuditelj predaje neposredno naručitelju ili poštanskom pošiljkom na adresu naručitelja, u zatvorenoj omotnici na kojoj mora biti naznačeno:


Naručitelj: Županijska lučka uprava Krk

Trg bana Josipa Jelačića 5, 51500 Krk

Nabava izvođenja radova na rekonstrukciji luke Krk

EV-M-38/25

Dio/dijelovi ponude koji se dostavljaju odvojeno

NE OTVARAJ


na poleđini ili u gornjem lijevom kutu omotnice:


Naziv i adresa ponuditelja / zajednice gospodarskih subjekata

(kod zajednice gospodarskih subjekata obvezna je naznaka da se radi o zajednici i navođenje svih članova zajednice)


Ponuditelj sam snosi rizik eventualnog gubitka, odnosno nedostavljanja odvojenog dijela/dijelova ponude/ZZS-a u papirnatom obliku.

U slučaju da naručitelj zaustavi postupak javne nabave povodom izjavljene žalbe na dokumentaciju ili poništi postupak javne nabave prije isteka roka za dostavu ponuda, za sve ponude koje su u međuvremenu dostavljene elektronički, EOJN RH će trajno onemogućiti pristup tim ponudama čime će se osigurati da nitko nema uvid u sadržaj dostavljenih ponuda. U slučaju da se postupak nastavi, ponuditelji će morati ponovno dostaviti svoje ponude.

Tajnost dokumentacije gospodarskih subjekata

Gospodarski subjekt u postupku javne nabave smije na temelju zakona, drugog propisa ili općeg akta određene podatke označiti tajnom, uključujući tehničke ili trgovinske tajne te povjerljive značajke ponuda. Ako je gospodarski subjekt neke podatke označio tajnima, obvezan je navesti pravnu osnovu na temelju koje su ti podaci označeni tajnima. Gospodarski subjekt dužan je na zahtjev naručitelja dostaviti akt/akte koji/koje su naveli kao pravnu osnovu temeljem koje su podaci označeni tajnima, a sve radi provjere postojanja pravne osnove. Gospodarski subjekt ne smije označiti tajnom: cijenu ponude, troškovnik, katalog, podatke u vezi s kriterijima za odabir ponude, javne isprave, izvatke iz javnih registara te druge podatke koji se prema posebnom zakonu ili podzakonskom propisu moraju javno objaviti ili se ne smiju označiti tajnom.

Izmjena ponude i odustajanje od ponude

U roku za dostavu ponude ponuditelj može izmijeniti svoju ponudu ili od nje odustati. Ako ponuditelj tijekom roka za dostavu ponuda mijenja ponudu, smatra se da je ponuda dostavljena u trenutku dostave posljednje izmjene ponude. Nakon isteka roka za dostavu ponuda, ponuda se ne smije mijenjati.

Postupanje u postupcima javne nabave u slučaju nedostupnosti EOJN RH

Temeljem članka 239. ZJN 2016, ako tijekom razdoblja od četiri sata prije isteka roka za dostavu ponuda zbog tehničkih ili drugih razloga na strani EOJN RH isti nije dostupan, rok za dostavu ne teče dok traje nedostupnost, a naručitelj će produljiti rok za dostavu sukladno članku 240. ZJN 2016. Detaljne upute načina elektroničke dostave ponude dostupne su na stranicama EOJN RH, na adresi: Upute

Odredbe o ponudi

Varijante ponude

Varijante ponude nisu dopuštene.

Način određivanja cijene ponude

Cijena ponude piše se brojkama u apsolutnom iznosu i iskazuje se u eurima.
Ponuditelji su dužni ponuditi, tj. upisati jedinične cijene i ukupne cijene (zaokružene na dvije decimale) za svaku stavku troškovnika, na način kako je to određeno u troškovniku.
U ponudbenom listu ponuditelji su dužni iskazati: cijenu ponude bez PDV-a, iznos PDV-a, cijenu ponude s PDV-om.
Ako ponuditelj nije u sustavu poreza na dodanu vrijednost ili je predmet nabave oslobođen porezana dodanu vrijednost, u ponudbenom listu, na mjesto predviđeno za upis cijene ponude s porezomna dodanu vrijednost, upisuje se isti iznos kao što je upisan na mjestu predviđenom za upis cijene ponude bez poreza na dodanu vrijednost, a mjesto predviđeno za upis iznosa poreza na dodanu vrijednost ostavlja se prazno.
Ako cijena ponude bez poreza na dodanu vrijednost izražena u Troškovniku ne odgovara cijeni ponude bez poreza na dodanu vrijednost izraženoj u ponudbenom listu, vrijedi cijena ponude bezporeza na dodanu vrijednost izražena u Troškovniku.
U cijenu ponude bez poreza na dodanu vrijednost (PDV) moraju biti uračunati svi troškovi i popusti.
Jedinične cijene stavki su nepromjenjive za cijelo vrijeme trajanja ugovora o javnoj nabavi, izuzevprisilnih odredbi Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15, 29/18, 126/21,114/22, 156/22, 155/23), članci 627. i 629.
Izmjena ugovorenih jediničnih cijena stavki može se zahtijevati samo ako se u vremenu izmeđuizvršnosti Odluke o odabiru u provedenom postupku javne nabave i ispunjenja Ugovora, povećajucijene elemenata na temelju kojih je ona određena, zbog promijenjenih okolnosti bez utjecajaizvođača, povećaju ili smanje za više od 10% (desetposto).
U cijenu ponude bez poreza na dodanu vrijednost (PDV) moraju biti uračunati svi troškovi i popusti.
Jedinična cijena definirana je kao nepromjenjiva tijekom trajanja ugovora o javnoj nabavi.

Jedinična cijena definirana je kao nepromjenjiva tijekom trajanja ugovora o javnoj nabavi.

Valuta ponude

Ponuditelj iskazuje cijenu ponude u eurima (EUR).

Kriterij za odabir ponude te relativni ponder kriterija

Kriterij za odabir ponude je ekonomski najpovoljnija ponuda (ENP).

S obzirom na to da ne može koristiti pravo na pretporez, naručitelj će uspoređivati cijene ponuda s PDV-om.

Ako dvije ili više valjanih ponuda budu jednako rangirane prema kriteriju za odabir ponude, naručitelj će odabrati ponudu koja je zaprimljena ranije.

Bodovi će se izračunavati na šest decimala.

Ukupan broj bodova za svaku ponudu naručitelj će izračunati zbrajanjem bodova koje je ista ostvarila po pojedinim kriterijima ekonomski najpovoljnije ponude.

Maksimalan broj bodova koji ponuditelj može ostvariti je: 100

Ekonomski najpovoljnija ponuda utvrđuje se na temelju: Cijene i kvalitete

Formula za određivanje ukupnog broja bodova opisana je u zasebnom dokumentu - Kriteriji za odabir ponude.

Cijena:

Naziv kriterijaRelativni značaj
Cijena70

Kvaliteta:

Naziv kriterijaRelativni značaj
Specifično iskustvo stručnjaka20
Jamstveni rok za radove10

Kriterij: Cijena

Detaljni opis:

Najveći broj bodova najboljoj ponuđenojvrijednosti, ostale ponuđene vrijednosti boduju se u odnosu na najbolju vrijednost.

Kriterij: Specifično iskustvo stručnjaka

Detaljni opis

Maksimalan broj bodova koji ponuditelj može ostvariti u okviru ovog kriterija je20 bodova.

Dokazi potrebni za provjeru

Za ocjenjivanje specifičnog iskustva stručnjaka, ponuditelj mora uponudi obavezno dostaviti:
- Životopis stručnjaka iz kojeg je vidljivo njegovo specifično iskustvo (Prilog 4.).
Priloženi obrazac predstavlja prijedlog, odnosno ponuditelji mogu dostaviti tražene informacije na vlastitim obrascima koji sadržajno odgovaraju onima iz Priloga 4.
Ukoliko ponuditelj u ponudi ne dostavi propisani dokaz za bodovanje specifičnog iskustva Stručnjaka 1. ili Stručnjak 1. nema niti jedan projekt po ispod navedenom kriteriju, njegova ponuda dobit će 0 bodova po navedenom kriteriju.

Gospodarski subjekt će vrijednost kriterija izraziti numerički

Kriterij: Jamstveni rok za radove

Detaljni opis

Maksimalni broj bodova koji Ponuditelj može dobiti prema ovom kriteriju je 10bodova.
Minimalno trajanje jamstvenog roka za radove je 2 (dvije) godine tj. 24 mjeseca, a maksimalno 60 mjeseci od dana uredno izvršene primopredaje radova.

Dokazi potrebni za provjeru

Trajanje jamstvenog roka ponuditelj daje u Izjavi o jamstvenomroku za otklanjanje nedostataka koju je obvezan dostaviti u ponudi (Prilog 2. oveDokumentacije o nabavi).
Ukoliko ponuditelj u ponudi ne dostavi Izjavu o jamstvenom roku za otklanjanje nedostatakasmatrat će se da je trajanje jamstvenog roka 24 mjeseca (uključujući i cijeli 24. mjesec) te ćenjegova ponuda dobiti 0 bodova po navedenom kriteriju.
Jamstveni rok ima značenje jamstvenog roka za kvalitetu izvedenih radova, određeno u Izjavio jamstvenom roku za otklanjanje nedostataka.
Ponuđeni jamstveni rok upisat će se u ugovor o izvođenju radova.

Gospodarski subjekt će vrijednost kriterija izraziti numerički

Jedinica mjere: mjesec

Ponuđena vrijednost se mora izraziti kao: Cijeli broj

Naručitelj je ograničio najviši dozvoljeni iznos za kriterij 60,00

Naručitelj je ograničio najniži dozvoljeni iznos za kriterij 24,00

Jezik i pismo na kojem se izrađuje ponuda ili njezin dio

Ponuda se zajedno s pripadajućom dokumentacijom izrađuje na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu (iznimno je moguće navesti pojmove na stranom jeziku te koristiti međunarodno priznat izričaj, odnosno tzv. internacionalizme, tuđe riječi i prilagođenice). Također iznimno, dio popratne dokumentacije može biti i na nekom drugom jeziku, ako je tako dozvoljeno u drugim odredbama ove dokumentacije.

U slučajevima u kojima dostavljeni prijevod (koji ne mora biti ovjeren od ovlaštenog sudskog tumača) ostavlja dvojbe i nejasnoće koje onemogućavaju naručitelja da donese nedvojbenu odluku o nekoj odlučnoj činjenici, naručitelj će zatražiti od ponuditelja dostavu ovjerenog prijevoda od strane ovlaštenog sudskog tumača za jezik s kojeg je prijevod izvršen.

Rok valjanosti ponude

Rok valjanosti ponude je 60 dana od dana isteka roka za dostavu ponuda.

Ukoliko tijekom postupka javne nabave istekne rok valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude (ukoliko je traženo DON-om), naručitelj će prije odabira zatražiti produženje roka valjanosti ponude i jamstva od ponuditelja koji je podnio ekonomski najpovoljniju ponudu. U tu svrhu ponuditelju će se dati primjereni rok, ne kraći od pet (5) dana.

Ponuditelj upisuje rok valjanosti ponude na za to predviđeno mjesto pri upisu podataka u obrazac EOJN RH.

U slučaju da ponuditelj produži rok valjanosti ponude, obvezan je produžiti i valjanost jamstva za ozbiljnost ponude.

Ostale odredbe

Podaci o terminu obilaska lokacije ili neposrednog pregleda dokumenata koji potkrepljuju dokumentaciju o nabavi

Predlaže se potencijalnim ponuditeljima da prije davanja ponuda izvrše obilazak mjesta izvođenja radova.
Ponuditelj predajom svoje ponude jamči da je u cijelosti upoznat sa svim specifičnostima lokacije te načinom i tehnologijom izvođenja radova, pristupnim prometnicama i pristupom lokaciji izvođenja radova sa obalne i morske strane.

Vrsta, sredstvo i uvjeti jamstva

Jamstvo za ozbiljnost ponude

Ponuditelj je obvezan uz ponudu dostaviti jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku bankarskegarancije ili novčanog pologa u iznosu od 250.000,00 EUR.
Jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije mora glasiti na Naručitelja i mora biti„bezuvjetno“, „bez prigovora“, „neopozivo“ i „naplativo na prvi poziv“ i s rokom valjanosti, koji nesmije biti kraći od roka valjanosti ponude.
U tekstu bankarske garancije OBVEZNO je taksativno navesti SVIH 5 niže navedenih slučajeva zakoja se izdaje jamstvo:
1. odustajanje ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti,
2. nedostavljanja ažuriranih popratnih dokumenata sukladno članku 263. ZJN 2016,
3. neprihvaćanja ispravka računske greške,
4. odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi,
5. nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi.
U slučaju zajednice gospodarskih subjekata, jamstvo za ozbiljnost ponude mora glasiti na svečlanove zajednice te jamstvo mora sadržavati navod o tome da je riječ o zajednici gospodarskihsubjekata. Također, mogućnost je da svaki član zajednice gospodarskih subjekata dostavi jamstvoza svoj dio garancije.
Umjesto dostavljanja navedenog jamstva za ozbiljnost ponude, ponuditelj ima mogućnost uplatitinovčani polog u traženom iznosu visine jamstva na žiro-račun:
IBAN HR9724020061500144992
Model: HR 00
Poziv na broj: OIB ponuditelja
SWIFT CODE: ESBCHR22
Opis plaćanja: jamstvo za ozbiljnost ponude u postupku javne nabave EV-M-38/25
O izvršenoj uplati u ponudi je potrebno priložiti dokaz (ukoliko se dostavlja elektronička ponudadovoljno je dostaviti skenirani dokaz o uplati).
Novčani polog mora biti evidentiran na računu Naručitelja u trenutku isteka roka za dostavuponuda.
Rok valjanosti jamstva za ozbiljnost ponude mora biti najmanje do isteka roka valjanosti ponude.
Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u izvorniku do krajnjeg roka za dostavu ponuda, kako biisto moglo biti prihvaćeno, odvojeno od elektroničke ponude, u papirnatom obliku na adresunaručitelja, sukladno uvjetima iz Dokumentacije o nabavi.
Ako tijekom postupka javne nabave istekne rok valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude,Naručitelj je obvezan prije odabira zatražiti produženje roka valjanosti ponude i jamstva odPonuditelja koji je podnio ekonomski najpovoljniju ponudu u primjernom roku ne kraćem od 5 (pet)dana.
Naručitelj je obvezan vratiti ponuditelju jamstvo za ozbiljnost ponude u roku od deset dana oddana potpisivanja ugovora o javnoj nabavi, odnosno dostave jamstva za uredno ispunjenje ugovorao javnoj nabavi, a presliku jamstva obvezan je pohraniti.
U slučaju kada ponuditelj uz elektroničku dostavu ponuda u papirnatom obliku dostavlja određenedokumente koji ne postoje u elektroničkom obliku, ponuditelj ih dostavlja u zatvorenoj omotnici nakojoj mora biti naznačeno: naziv predmeta nabave i evidencijski broj postupka, s istaknutomnapomenom „dio/dijelovi ponude koji se dostavlja/ju odvojeno“.
Zatvorenu omotnicu s dijelom/dijelovima ponude ponuditelj predaje neposredno ili preporučenompoštanskom pošiljkom na adresu Naručitelja, a na prednjoj strani omotnice mora biti naznačeno:
ŽUPANIJSKA LUČKA UPRAVA KRK, Trg bana J. Jelačića 5, 51 500 Krk
Za otvoreni postupak javne nabave:
Nabava izvođenja radova na rekonstrukciji luke Krk
Ev. br. nabave: EV-M-38/25
„DIO/DIJELOVI PONUDE KOJI SE DOSTAVLJAJU ODVOJENO - NE OTVARAJ“
Na poleđini se označavaju naziv i adresa gospodarskog subjekta.

Iznos jamstva (EUR): 250.000,00

Novčani polog

Gospodarski subjekt može umjesto traženog sredstva jamstva dati novčani polog u traženom iznosu.

Podaci za uplatu novčanog pologa

Naziv primatelja: Županijska lučka uprava Krk, Trg bana Josipa Jelačića 5, 51500 Krk

IBAN primatelja: HR9724020061500144992

SWIFT CODE: ESBCHR22

Model: 00

Poziv na broj: OIB ponuditelja

Opis plaćanja: Jamstvo za ozbiljnost ponude u postupku javne nabave EV-M-38/25

U slučaju da ponuditelj uplaćuje novčani polog, dostavlja dokaz o uplati koji se prilaže / uvezuje u ponudu. Na temelju dostavljenog dokaza o plaćanju pologa, naručitelj provjerava izvršenje uplate na računu naručitelja.

Rok valjanosti jamstva za ozbiljnost ponude mora biti najmanje do isteka roka valjanosti ponude, a gospodarski subjekt može dostaviti jamstvo koje je duže od roka valjanosti ponude.

Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi

Odabrani ponuditelj je obvezan dostaviti Naručitelju, u roku od 15 (petnaest) dana od dana potpisaUgovora o javnoj nabavi, a prije isteka jamstva za ozbiljnost ponude, jamstvo za uredno ispunjenjeugovora za slučaj povrede ugovornih obveza, u iznosu od 10% (deset posto) vrijednosti ugovora ojavnoj nabavi (bez PDV-a), u obliku garancije banke ili novčanog pologa.
Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora za slučaj povrede ugovornih obveza u obliku bankarskegarancije mora glasiti na Naručitelja i mora biti „bezuvjetno“, „bez prigovora“, „neopozivo“ i„naplativo na prvi poziv“ i s rokom valjanosti koji ne smije biti kraći od 2 (dva) mjeseca dužim odugovorenog roka izvođenja radova (24 mjeseci + 2 mjeseca = 26 mjeseci).
U slučaju zajednice gospodarskih subjekata, jamstvo za uredno ispunjenje ugovora za slučajpovrede ugovornih obveza mora glasiti na sve članove zajednice te mora sadržavati navod o tomeda je riječ o zajednici gospodarskih subjekata. Također, mogućnost je da svaki član zajednicegospodarskih subjekata dostavi jamstvo za svoj dio garancije.
Umjesto dostavljanja navedenog jamstva za uredno ispunjenje ugovora za slučaj povredeugovornih obveza, ponuditelj ima mogućnost uplatiti novčani polog u traženom iznosu visinejamstva na žiro-račun Naručitelja:
IBAN primatelja: HR9724020061500144992
Model: HR 00
Poziv na broj: OIB ponuditelja
SWIFT CODE: ESBCHR22
Opis plaćanja: Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora za slučaj povrede ugovornih obveza.
U slučaju produženja roka trajanja ugovora o javnoj nabavi, odabrani ponuditelj dostavljaproduženo jamstvo za uredno ispunjenje ugovora za slučaj povrede ugovornih obveza za narednorazdoblje u kojem će završiti ugovorne poslove, sukladno prethodno navedenim uvjetima.
U slučaju da odabrani ponuditelj ne dostavi novo jamstvo u roku od 15 (petnaest) dana od danastupanja na snagu dodatka ugovoru odnosno prije isteka roka važenja postojećeg jamstva zauredno ispunjenje ugovora, Naručitelj ima pravo naplatiti jamstvo za uredno ispunjenje ugovora zaslučaj povrede ugovornih obveza te ima pravo raskinuti ugovor o javnoj nabavi.
U slučaju izmjene ugovora o javnoj nabavi kojom se povećava ukupno ugovorena cijena predmetanabave odabrani ponuditelj je obvezan dostaviti Naručitelju novo jamstvo na način da isto pokrivaiznos od 10% (deset posto) ukupno ugovorene vrijednosti radova bez PDV-a.
Novo jamstvo je odabrani ponuditelj obvezan dostaviti najkasnije u roku od 15 (petnaest) dana oddana stupanja na snagu dodatka ugovora, a prije isteka roka važenja postojećeg jamstva za urednoispunjenje ugovora.
Jamstvo za uredno ispunjenje Ugovora vraća se nakon dostave jamstva za otklanjanje nedostatakau jamstvenom roku.

Novčani polog

Gospodarski subjekt može umjesto traženog sredstva jamstva dati novčani polog u traženom iznosu.

Jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku

Jamstveni rok za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku iznosi __________ mjeseci i počinje tećidanom obavljene primopredaje radova, odnosno potpisa primopredajnog zapisnika.
Jamstveni rok za otklanjanje nedostataka počinje teći danom obavljene primopredaje radova,odnosno potpisa primopredajnog zapisnika.
Odabrani ponuditelj je dužan u roku od maksimalno 15 (petnaest) dana od dana obavljeneprimopredaje dostaviti Naručitelju jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku u oblikugarancije banke ili novčanog pologa.
Jamstvo u obliku bankovne garancije mora glasiti na Naručitelja, biti u visini 10% od ukupnekonačne vrijednosti svih ugovorenih i eventualno do-ugovorenih te izvedenih radova (s PDV-om),
mora biti „bezuvjetno“, „bez prigovora“, „neopozivo“ i „naplativo na prvi poziv“ i s rokom važenja________ mjeseci.
U slučaju zajednice gospodarskih subjekata, jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom rokumora glasiti na sve članove zajednice te jamstvo mora sadržavati navod o tome da je riječ ozajednici gospodarskih subjekata. Također, mogućnost je da svaki član zajednice gospodarskihsubjekata dostavi jamstvo za svoj dio garancije.
Umjesto dostavljanja navedenog jamstva za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku, ponuditeljima mogućnost uplatiti novčani polog u traženom iznosu visine jamstva na žiro-račun Naručitelja:
IBAN primatelja: HR9724020061500144992
Model: HR 00
Poziv na broj: OIB ponuditelja
SWIFT CODE: ESBCHR22
Opis plaćanja: Jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku.
Ukoliko odabrani ponuditelj ne dostavi jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku (uroku od 15 dana od dana obavljene primopredaje) odgovara Naručitelju za štetu u visini jamstva zauredno ispunjenje ugovora.
Odabrani ponuditelj obvezan je u jamstvenom roku bez prava na posebnu naknadu izvršitiotklanjanje svih nedostataka na objektu koji je predmet javne nabave.
Jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku Naručitelj će aktivirati u slučaju da odabraniponuditelj u jamstvenom roku ne ispuni svoju obvezu otklanjanja nedostataka koju ima po osnovijamstva ili s naslova naknade štete.

Novčani polog

Gospodarski subjekt može umjesto traženog sredstva jamstva dati novčani polog u traženom iznosu.

Datum, vrijeme i mjesto (javnog) otvaranja ponuda

Uradci ili dokumenti koji će se nakon završetka postupka javne nabave vratiti ponuditeljima

Naručitelj je obvezan vratiti ponuditelju jamstvo za ozbiljnost ponude u roku od deset dana oddana potpisivanja ugovora o javnoj nabavi, odnosno dostave jamstva za uredno ispunjenje ugovorao javnoj nabavi, a presliku jamstva obvezan je pohraniti.
Ukoliko tijekom postupka javne nabave istekne rok valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnostponude (ukoliko je traženo DON-om), naručitelj će prije odabira zatražiti produženje roka valjanostiponude i jamstva od ponuditelja koji je podnio ekonomski najpovoljniju ponudu. U tu svrhuponuditelju će se dati primjereni rok, ne kraći od pet (5) dana.
Ponuditelj upisuje rok valjanosti ponude na za to predviđeno mjesto pri upisu podataka u obrazacEOJN RH.
U slučaju da ponuditelj produži rok valjanosti ponude, obvezan je produžiti i valjanost jamstva za ozbiljnost ponude.

Izmjene ugovora

Naručitelj smije izmijeniti ugovor o javnoj nabavi tijekom njegova trajanja bez provođenja novog postupka javne nabave samo u skladu s odredbama članaka 315. – 320. Zakona o javnoj nabavi.

Izmjena ugovora o javnoj nabavi tijekom njegovog trajanja smatrat će se značajnom u skladu s odredbama članka 321. Zakona o javnoj nabavi.

Ovaj Ugovor može se mijenjati samo pisanim putem, sukladno odredbama Zakona o javnoj nabavi, a sve naknadne moguće izmjene i dopune imaju se priključiti svim primjercima Ugovora kao njegovi dodaci.

Izmjene i dopune koje ne budu sastavljene pismeno neće prouzročiti nikakav pravni učinak.

Primjenjuju se trgovački običaji (uzance).

Osim navedenih propisa, na ovaj ugovor primijenit će se trgovački običaji - Posebne uzance o građenju (NN 137/21). Isključuju se odredbe istih u dijelu o cijenama (Dio PETI Cijene) i dijelu o ugovornoj kazni (Dio DEVETI – Uzanca 44. Visina ugovorne kazne).
U slučaju da dođe do odstupanja između odredbi ovog Ugovora o javnoj nabavi i Posebnih uzanci o građenju (NN 137/21), prednost imaju odredbe ovog Ugovora o javnoj nabavi.

Rok za donošenje odluke o odabiru ili poništenju

Rok za donošenje odluke o odabiru je 60 dana od dana isteka roka za dostavu.

Navedeni rok za donošenje odluke o odabiru iznosi 60 dana od isteka roka za dostavu ponude iz razloga jer se radi o postupku javne nabave u okviru EU projekta i vremenu potrebnom za provedbu svih aktivnosti i procedure pregleda i ocjene ponude te donošenjameritorne odluke kod Naručitelja sukladno propisanim procedurama definiranim pozitivnim propisima i internim aktima Naručitelja.

Rok za donošenje odluke o poništenju je 30 dana od dana nastanka razloga za poništenje postupka.

Učinak odluke o odabiru na sklapanje ugovora o javnoj nabavi

Suglasnost na sklapanje ugovora o javnoj nabavi i preuzimanje ugovornih obveza, sukladno Statutu Županijske lučke uprave Krk, daje Primorsko-goranska županija kao osnivač Naručitelja Odlukom o davanju suglasnosti ravnatelju Županijske lučke uprave Krk za zaključivanje Ugovora o javnoj nabavi radova Rekonstrukcija luke Krk.

Rok, način i uvjeti plaćanja

Naručitelj se obvezuje Izvođaču platiti stvarno izvršene radove i stvarno ugrađene količine materijala i opreme, prema privremenim mjesečnim i okončanoj situaciji prethodno ovjerenoj odstrane Izvođača, Nadzornog inženjera, Voditelja projekta i ovlaštenog predstavnika Naručitelja, utvrđenih građevinskom knjigom i prema jediničnim cijenama iz ugovornog troškovnika, te po Nadzornom inženjeru ovjerene građevinske knjige s odgovarajućim obračunskim crtežima s mjerama i dokaznicom mjera u roku od 30 (trideset) dana od dana primitka e-računa i uredne situacije na transakcijski račun Izvođača.

Naručitelj će neposredno plaćati podugovaratelju za dio ugovora koji je isti izvršio, osim ako ugovaratelj dokaže da su obveze prema podugovaratelju za taj dio ugovora već podmirene. Ugovaratelj mora svom računu ili situaciji priložiti račune ili situacije svojih podugovaratelja koje je prethodno potvrdio.

Uvjeti i zahtjevi koji moraju biti ispunjeni sukladno posebnim propisima ili stručnim pravilima

Opis uvjeta i zahtjeva koji moraju biti ispunjeni sukladno posebnim propisima ili stručnim pravilimanavedeni su u prilogu: Uvjeti i zahtjevi koji moraju biti ispunjeni sukladno posebnim propisima ili stručnim pravilima.

Rok za izjavljivanje žalbe na dokumentaciju o nabavi te naziv i adresa žalbenog tijela

Rok za izjavljivanje žalbe iznosi deset (10) dana i to od dana:
1. objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi
2. objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka
3. objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije
4. otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda
5. primitka odluke o odabiru ili poništenju, u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda, ili razloge poništenja.

Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu.

Podaci žalbenog tijela

Naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave

Adresa: Ulica grada Vukovara 23/V, 10000 Zagreb

Telefon: +385 14559930

Telefaks: +385 14559933

Adresa elektroničke pošte: dkom@dkom.hr

Internet stranica: https://www.dkom.hr/

Drugi podaci koje naručitelj smatra potrebnima

Dodatni podaci

Valjanim računom smatra se račun izrađen i naručitelju dostavljen na način u potpunosti sukladan odredbama Zakona o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi (NN 94/18).

Ostale napomene

Za informacije u vezi predmetnog postupka javne nabave može se obratiti osobi za kontakt: AndreaDujmović, viša stručna suradnica za poslove razvoja i održavanja, Telefon: +385 51220-165; 091/2202-903, e-mail: andrea@zluk.hr.